МЕТА: закріпити навички додавання і
віднімання двоцифрових чисел;
повторити одиниці вимірювання
величин; вчити перетворювати
величини, виражені в одиницях
вимірювання довжини, маси, часу,
розвивати пізнавальну активність,
логічне мислення учнів; виховувати
цікавість до математики через гру,
логічні завдання.
ОБЛАДНАННЯ: таблиця іменованих чисел,наочний
матеріал, таблиці для роботи в парі, ТЗН (ноутбук, запис звуків, пісень,
фізкультхвилинок)
Хід уроку
І.Організаційна частина.
Закінчилася
перерва, пролунав дзвінок.
А
тепер усі швиденько налаштуйтесь на урок.
Психолочічний настрій
Учні: В цьому класі друзі всі - я і ти, і ми, і ви.
Посміхнись тому, хто зліва,
посміхнись тому, хто справа.
Ми - одна сім'я. І хлоп'ята, і дівчата, вчитель мій і
я.
Ігрова ситуація.
Учитель.
Сьогодні
ми з вами відправимось в цікаву подорож, а на якому виді транспорту ви
дізнаєтесь із загадки?
Диво
- птиця, хвіст горить, до зірок вона летить.(ракета)
"Юні конструктори"- гра
Щоб
полетіти в космічну подорож потрібно скласти з геометричних фігур ракету.( Діти
на дошці складають ракету)
- З
яких фігур склали ракету?
Отже,
вирушаймо в подорож (звучить звук запуску ракети)
" Мозковий штурм". Усний
рахунок.
- Скільки сонечок на небі?
-
Скільки пальців на одній руці?
-
Скільки лап у котика?
-
Скільки вогників у світлофора?
-
Скільки кольорів у веселки?
-
Скільки коліс у машини?
Актуалізація опорних знань.
Повторення вивченого.
Учитель. Діти, а хто ще проситься з нами у
подорож? (Звучить пісня капітошки). Допоможемо капітошкам розв'язати приклади і спуститися з
хмаринки.( Діти біля дошки обчислюють приклади.)
Капітошка
вирішив побути космонавтом й з хмарки спуститися на парашуті.
Робота в парі. Гра " Допоможемо
парашутистам".
(звучить
запис звуку вітру)
Хвилинка релаксації.Закрийте очі й нахиліть голови, що ви почули?
Та що
це? Вітер заніс парашут до лісу, де росте ялинка.А яке зимове свято
наближається до нас? А чим прикрашаємо ялинку ? Давайте прикрасимо ялинку
незвичайними іграшками, обчисливши приклади.
Самостійна робота ( учні, обчисливши приклади на яблучках, грибочках, прикрашають ялинку).
У
лісі Капітошки знайшли " Чарівну скриньку". Давайте об'єднаємось в групи й, обчисливши приклади, допоможемо героям із мультфільмів
відшукати подарунок.( робота за
ноутбуком в групах)
Метод
" Кубування".Кругові приклади.
Давайте
станемо в коло, адже завдяки дружбі ми зможемо дістатися до нашої планети.
- Ти
котись , чарівний кубик , до зірок нам шлях вкажи,
А хто візьме кубик в руки - вмить і відповідь скажи.
(
Діти передають кубик, розв'язуючи кругові приклади)
Фізкультхвилинка
Ось
ми і дібрались до планети "
Цікава математика"
Мотивація навчальної діяльності.
Повторення
таблиці іменованих чисел.
Повідомлення теми і мети уроку.
Робота за матеріалом підручника.
Перетворення
іменованих чисел - № 454
Робота
над задачами - № 455
Обчислення
периметра прямокутників- № 457
Узагальнення знань.
" Асоціативний кущ"
Що
ми відносимо до математики?
Підсумок .
Метод "Розмова по телефону"
-Що навчилися на уроці?
Домашнє завдання
№
458, 459.Повторити таблицю іменованих чисел.
Немає коментарів:
Дописати коментар